кейсове навчання
"Маркетингове ціноутворення" для студентів НУ "Львівська політехніка"

Цього разу в рамках вивчення "Маркетингового ціноутворення" студенти кафедри маркетингу і логістики працювали над варіантами встановлення ціни на послуги агенції інтернет-маркетингу IMAGO

Наталя Місюк – керівник напряму діджитал-стратегій представила умови, за якими бажали працювати замовник та агенція. Треба було знайти компроміс ;). Студенти 4-х команд представляли рішення, деякі з яких були схожими, загалом - цікавими! Ви – молодці!

Маркетолог наголосила на ключових моментах – важливі розрахунки (щоб не працювати збитково), врахування ризиків обох сторін на усіх етапах перемовин.
Нам подобається запрошувати професіоналів.

Далі теж буде цікаво!
Якщо у Вас виникли питання, дзвоніть або пишіть нам:
+38 067 680 18 19
smm@imago.lviv.ua
Made on
Tilda